Bu Blogda Ara

Evlilik Yıl Dönümümüz


   
Başlıktan da anlayacağınız gibi bu gün evlilik yıl dönümümüz :) kendime izin verdim bu gün hiç bir şey yapmadım yan gelip yatıyorum demek tabi çocuğunuz olunca oldukça zor ama sevim uyuyunca şöyle bir iki dakika kafamı toparlayıp size bizi anlatmak istedim :).. eşimle 05.05.2001 tarihinde tanıştık epey uzun bir süre eskilerin deyimiyle konuşmaya , bizim dönemimizde çıkmaya, yeni neslin deyimiyle de flört veya takılmaya :) başladık bunca yıl boyunca birbirimizden çok şey öğrendik ve en çok öğrendiğimiz şey sanıyorum sevginin hatırı sayılır bir biçimde emek istediğidir.. emek çok kıymetli bir şey ve verdiğinde çok daha fazla verdiğinde sevginin katlanarak arttığını anlıyorsun, sevmek her zaman yetmiyor ben bunu hep söylerim karşındakini anlamak ve isteklerine cevap vermek ve pek çok konuda bir orta yol bulup aynı noktada birleşmek gerek ...

Biz hayatımızı birleştirdiğimizde tarih 12.12.2008 hatta saat 17 :30 - 18:00 civarıydı :) yani biz tam 7 yıl 7 ay 7 gün ( wow bu arada bu tarih aralığının çıkmasını beklemiyordum her şey 7'miş benim uğurlu rakamım da 7 :) ) çıktık her zaman birbirimizi anlayamadık çünkü her ikimizde çok farklı kişiliklere sahiptik ama hep bir şekilde uyum gösterdik eşim biraz deyimi yerindeyse taş fırın erkeğidir , bu nedenle genel açıdan bakarsak ben fazla uyumlu çıktım diyebilirim onun yaşının gereği de eğilip bükülmesi biraz daha zor, bense biraz daha kolay esnedim çünkü her şeyin başı sevgi sevince taviz vermek daha kolay.. ha o sevmiyordu mu diyeceksiniz :) sevmese neden evlensin biz zaten uzunca bir dönem uzatmaları oynadık :) hatta artık annem siz galiba evlenmeyeceksiniz bile demeye başlamıştı :) ama biz sonunda evlendik bizim evimiz bizim hayatımız ve biz olduk birken iki ikiynde üç olduk dörde allah kerim :)

Gel gelelim bunca yıldan sonra aşkımızın meyvesini kucağımıza alınca hayata bambaşka şekillerde bakmaya başladık bir çocuğunuzun olması hayatınızdaki pek çok şeyi değiştiriyor :) zoru hemen yapmaya imkansız biraz zaman alsa da başarmaya yönelik oluyor :) hayatımıza tarif edilemez bir mutluluk gülüşlerimiz kahkahaya çeviren bu küçük insan bana anne olmayı eşime de baba olmayı öğretti ve birbirimize daha başka noktalardan bakmayı da öğretti . bu küçük insanla başa çıkmak kimi zaman zor olsa da bizi daha olgunlaştırıp daha hayata bağlar hale geldi ... sorumluluk insanı başka bir noktaya getiriyor sorumlulukla birlikte kaygı eşiğimiz düşüyor ve bambaşka evhamlar yaratabiliyorsunuz ama sonrasında yüzünde gördüğünüz küçücük bir gülümseme size dünyaları veriyor ... şimdi o bizi tamamlayan sevgimizi taçlandıran yaşam pınarımız... onu çok seviyoruz gerçeği söylemek gerekirse sanırım birbirimizi sevdiğimizden biraz daha çok ama bir gerçek var ki bu sevgi her şeyden önce çok büyük emek verildiğinden kaynaklanıyor.. bence her ailede en az bir çocuk olmalı çünkü o ailede çocuk eksik kalınca birbirini tamamlamak zor oluyor. Birbirini seven insanların ortak bir birleşimi sevginin en güzel neticesi bir bebekten daha güzel ne olabilir çok zengin olun her istediğiniz olsun ama bir çocuğunuz yoksa ne fayda, para kolay ve iyi yaşamanın gerekliliği tabi ki ama çocuğunuz olunca bambaşka oluyor her şey ...

Lafın kısası sevgili eşim hayat arkadaşım dert ortağım seni çok seviyorum bana verdiğin güzeller güzeli kızım için ve beni mutlu ettiğin için sana hayatım boyunca minnettar kalacağım gölgen üstümüzden eksilmesin ... bu 4 yıllar 14 yıl 14 yıl 40 yıl olsun ömrümüz boyunca hep mutluluk dolu umutlu olalım... ve her zaman söylerim sende bunu bilirsin yine söyleyeyim son nefesimde gözlerine bakarak hayatım son bulsun tanrım bana bunu nasip etsin ... hayatında dert tasa kaygı olmasın .... kızımızın bütün güzel anlarını bütün önemli zamanlarında yanında olup tüm sevinçlerini paylaşmayı Allah bize nasip etsin ve diyorum ki İYİ Kİ VARSIN... İYİ Kİ BENİM EŞİMSİN...

Yorumlar

  1. ALLAH MUTLULUĞUNUZU DAİM ETSİN İNŞALLAH..BEBİŞİNİZLE BİRLİKTE NİCE SENELER...

    YanıtlaSil
  2. Sagol duygummm hepimizin mutlulugu daim olsunn

    YanıtlaSil
  3. Hep mutlu olmanızı umuyorum. Çok güzel anlatmışsın çocuk isteğim iki kat arttı anlattıkların sayesinde :) bu arada ben Turgutreisteyim. Çok uzağız:(

    YanıtlaSil
  4. Güzel dilekleriniz için cook tesekkurler insallah en kısa zamanda sizde bu güzel duyuguyu tadarsınız :) ama bi tavsiyem var cocuksuzken dilediğinizi yapın hiçbirşeyi ertelemeyin :) sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

ADSIZ SEÇİLEN YORUMLARDA İSİM BELİRTMENİZİ RİCA EDERİM.
Yorumlarınızla yazılarıma renk verdiğiniz için teşekkür ederim.